Grups de conversa per aprendre valencià

lunes, 4 de marzo de 2013



L’Agència de Promoció del Valencià de la Regidoria de Normalització Lingüística de l’Ajuntament de Santa Pola ha dut a terme una nova campanya on la llengua oral és la protagonista. Amb el suport de l’alumnat en pràctiques de la Universitat d’Alacant, s’han creat grups de conversa dirigits per a practicar el valencià oral.

Ens reunim cada setmana per parlar de qualsevol cosa, debatre sobre temes d’actualitat, compartir experiències o aficions o, simplement, contar curiositats, fent ús del vocabulari adient i les correccions corresponents per fer-ne un ús més pràctic: “El temps passa ràpid, i s’aprén més sense adonar-nos-en”, són algunes de les paraules de les companyes dels grups.
Amb això, convidem a totes aquells persones que vulguen aprendre la nostra llengua a participar en aquests grups de conversa. Poden posar-se en contacte amb l’Agència de Promoció del Valencià o a través del nostre correu electrònic: ofival.santapola@gmail.com.



Grupos de conversación para aprender valenciano

La Agencia de Promoción del Valenciano de la Concejalía de Normalización Lingüística del Ayuntamiento de Santa Pola ha llevado a cabo una nueva campaña donde la lengua oral es la protagonista. Con el apoyo del alumnado en prácticas de la Universidad de Alicante se han creado grupos de conversación dirigidos para practicar el valenciano oral.
Nos reunimos cada semana para hablar de cualquier cosa, debatir sobre temas de actualidad, compartir experiencias o aficiones o, simplemente, contar curiosidades, haciendo uso del vocabulario adecuado y las correcciones correspondientes para hacer un uso más práctico: “El tiempo pasa rápido y se aprende más sin darnos cuenta”, son algunas de las palabras de las compañeras de los grupos.
Con ello, invitamos a todas aquellas personas que quieran aprender nuestra lengua a participar en estos grupos de conversación. Pueden ponerse en contacto con la Agencia de Promoción del Valenciano o a través de nuestro correo electrónico ofival.santapola@gmail.com.