A bordar en valenciano / A brodar en valencià

jueves, 28 de julio de 2011



Aprovechando la temporada estival, la concejalía de Normalización Lingüística, a través de la Oficina d’Ús i Promoció del Valencià, pondrá en marcha una nueva campaña. En esta ocasión desde las mercerías de la localidad se obsequiará a los clientes con una hora con dibujos y léxico en valenciano para bordar. De esta forma podemos ofrecer a los turistas que nos visiten un recuerdo en nuestra lengua, como muestra de nuestro patrimonio cultural.
Estas hojas se editaron con motivo de la Trobada d’escoles valencianes del Baix Vinalopó i Baix Segura que recientemente se celebró en Santa Pola, y donde se fomentó, entre la población más joven, una actividad tradicional que cada vez más se está revalorizando y que en el verano es un buen momento para poner en práctica.

Aprofitant la temporada estival la Regidoria de Normalització Lingüística, a través de l’Oficina d’Ús i Promoció del Valencià, durà a terme una nova campanya. En aquesta ocasió des de les merceries de la localitat s’obsequiarà els clients amb un fullet amb dibuixos i lèxic en valencià per brodar. D’aquesta forma podem oferir als turistes que ens visiten un record en la nostra llengua, com a mostra del nostre patrimoni cultural.
Aquests fullets es van editar amb motiu de la Trobada d’escoles valencianes del Baix Vinalopó i Baix Segura que recentment ha tingut lloc a Santa Pola. I on vam fomentar, entre la població més jove, una activitat tradicional que cada vegada més s’està revaloritzant i que en l’estiu és un bon moment per posar en pràctica.